آهن آلات آبی

ساخت وبلاگ

 

 

تولید همان چیزی است که جهان را دور می زند. به عنوان تبدیل مواد اولیه و منابع به محصولات نهایی تعریف می شود ، این ماده اولیه مصرف است. مردم انواع خاصی از محصولات را می خواهند. قبل از اینکه آنها بتوانند کالایی را خریداری و استفاده کنند ، یک شرکت باید آن را تولید کند. چه تفاوتی بین تولید انبوه و تولید سفارشی وجود دارد؟

 

 

در حالی که تمام فرایندهای تولید شامل تبدیل مواد و منابع به محصولات نهایی به منظور مصرف است ، اما به طور کلی می توان آنها را به صورت دسته جمعی یا عادی طبقه بندی کرد. تفاوت بین تولید انبوه و تولید سفارشی دقیقاً چیست؟

 

مراکز تولید انبوه در اطراف تولید مقادیر زیادی از یک محصول مشخص با استفاده از همان روش یا روشها انجام می شوند. ریشه آن به انقلاب صنعتی برمی گردد که طی آن شرکت های تولیدی از تولید انبوه برای خنثی کردن هزاران هزار محصول نهایی استفاده می کنند. فرآیندهای تولید جدید از آن زمان پدید آمده است ، اما مفهوم کلی تولید انبوه همان است: این شامل تولید مقادیر زیادی از یک محصول است.

 

وقتی با تولید سفارشی مقایسه می شود ، تولید انبوه به طور کلی سریعتر است. شرکتهای تولیدی معمولاً از خطوط مونتاژ با ماشین آلات سنگین - که بعضی از آنها خودکار هستند - برای تسریع در زمان تولید خود استفاده می کنند. کارگران به عنوان این خطوط مونتاژ مستقر می شوند و در آنجا به تبدیل مواد اولیه و منابع به محصول مربوطه کمک می کنند. صرف نظر از این ، تولید انبوه بر سرعت دستیابی به حجم زیادی از محصول نهایی خیلی سریع تأکید دارد. چه تفاوتی بین تولید انبوه و تولید سفارشی وجود دارد؟

 

 

تولید سفارشی چیست؟

از طرف دیگر ، تولیدات سفارشی در اطراف تولید مقادیر کمتری از یک محصول معین است تا نیازهای خاص مشتری را برآورده کند. مشتریانی که محصولات نهایی را خریداری می کنند اغلب نیازهای متفاوتی دارند. اگر یک محصول تولید انبوه پاسخگوی نیاز مشتری نباشد ، مشتری ممکن است به دنبال یک راه حل سفارشی باشد. شرکتهای تولیدی از ورودی مشتریان برای تولید محصولات سفارشی استفاده می کنند.

 

از آنجا که تولید سفارشی به سفارشی سازی نیاز دارد ، کندتر از تولید انبوه است. تولید سفارشی در خطوط مونتاژ انجام نمی شود. خطوط مونتاژ یک ترتیب مشخص از مراحل را دنبال می کنند ، بنابراین به طور کلی برای تولید انبوه استفاده می شوند. در عوض ، تولید سفارشی شامل فرآیندهای عملی است که در کارگاه ها انجام می شود. تولید سفارشی از یک مدل ساخته شده به سفارش پیروی می کند. کارگران محصول را در حین تولید به گونه ای تنظیم می کنند که نیاز مشتری را که سفارش داده است برآورده کند. چه تفاوتی بین تولید انبوه و تولید سفارشی وجود دارد؟

 

 

تفاوت در چیست؟

هم از تولید انبوه و هم از تولید سفارشی برای تبدیل مواد اولیه و منابع به محصولات نهایی استفاده می شود. تولید انبوه از روش خطی برای تولید سریع مقادیر زیادی از محصول نهایی استفاده می کند. در مقایسه ، تولید سفارشی از روش سفارشی برای تولید مقدار کمتری از محصولات که نیازهای خاص مشتری را برآورده می کند ، استفاده می کند. چه تفاوتی بین تولید انبوه و تولید سفارشی وجود دارد؟

 

 

برای این پست برچسبی وجود ندارد.

آهن آلات آبی ...
ما را در سایت آهن آلات آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان ahanabi بازدید : 344 تاريخ : سه شنبه 29 مهر 1399 ساعت: 22:52

 

 

یک سوال محبوب که از مشتریان دریافت می کنیم این است که بهترین روش ها برای اتصال اشکال ضد زنگ به اشکال ساخته شده از آلیاژهای دیگر برای جلوگیری از خوردگی گالوانیک یا آلودگی در محل اتصال است. برای دستیابی به راه حل هایی برای جلوگیری از این مشکل ، ابتدا باید درک کرد که خوردگی گالوانیک چیست و چگونه می توان آن را مهار کرد. 

 

 

 

خوردگی گالوانیک

به طور کلی ، خوردگی گالوانیک ، خوردگی است که در هنگام اتصال دو نوع مختلف فلز یا مواد در یک الکترولیت ایجاد می شود. این خوردگی می تواند هنگام اتصال فولاد ضد زنگ به آلومینیوم ، فولاد کربن یا انواع دیگر فلزات ایجاد شود و یکی از رایج ترین و مخرب ترین خوردگی است. هنگامی که خوردگی گالوانیک ایجاد می شود ، به دلیل تفاوت در پتانسیل الکترود است زیرا یکی از فلزات به آند و دیگری به کاتد تبدیل می شود. آند همیشه سریعتر از حد معمول خورد می شود. جلوگیری از خوردگی گالوانیک در پروفیل های فولاد ضد زنگ

 

 

برای بسیاری از کاربردهای صنعتی ، ساختمانی یا معماری ، الکترولیتی که باعث خوردگی گالوانیک می شود ، آب یا رطوبت ناشی از مواردی مانند رطوبت و تعریق فلزات است. این امر به ویژه هنگامی درست می شود که سازه ها در فضای باز و در مجاورت منابع آب مانند اقیانوس ها و رودخانه ها یا در آب و هوای با برف و یخ زیاد ساخته شوند. با حضور الکترولیت ، خوردگی گالوانیک ایجاد می شود. نیروی محرکه این نوع خوردگی تفاوت واقعی پتانسیل فلزات است.

 

بهترین روش ها برای جلوگیری از خوردگی گالوانیک

نحوه جلوگیری از خوردگی گالوانیک بر روی فولاد ضد زنگ

 

در هنگام ترکیب مواد مختلف چند روش امتحان شده و درست استفاده شده است که به جلوگیری از خوردگی گالوانیک کمک می کند ، مانند: جلوگیری از خوردگی گالوانیک در پروفیل های فولاد ضد زنگ

 

 

در صورت امکان در مرحله طراحی ، اتصال مواد با پتانسیل الکترود مشابه را پیش بینی کنید (به عنوان مثال 304 / 304L با 316 / 316L)

شکستن مسیر الکتریکی در قسمتهای فلزی یا الکترولیتی سیستم. این امر می تواند با استفاده از آغازگرهای مخصوص با چگالی بالا برای محافظت از اتصال و جداسازی الکترولیت از اتصال حاصل شود. توجه به این نکته حائز اهمیت است که هنگام استفاده از آستر یا روکش باید هر دو ماده را روکش کرد. اگر پوشاندن هر دو امکان پذیر نیست ، باید آغازگر را روی فلز با حساسیت بیشتر در برابر خوردگی قرار داد. سایر ترکیبات دفع کننده آب مانند گریس ، پلاستیک ، رنگ یا لاک مناسب و سایر پوششهای غیر قابل نفوذ نیز در جلوگیری از خوردگی گالوانیک موفقیت داشته اند. روش دیگری که برای جلوگیری از خوردگی گالوانیک استفاده می شود ، عایق بندی الکتریکی دو فلز از یکدیگر با استفاده از مواد غیر رسانا مانند پلاستیک است زیرا اگر این دو فلز در تماس الکتریکی نباشند ، هیچ گونه خوردگی ایجاد نمی شود. جلوگیری از خوردگی گالوانیک در پروفیل های فولاد ضد زنگ

 

افزودن بازدارنده ها به الکترولیت

حفاظت کاتدیک توسط: آند جریان اعمال شده یا قربانی.

کار با Stainless Struktures America

در Stainless Strukturals ، یکی از مزایای اصلی ما توانایی ما در تهیه پروفیل های فولادی ضد زنگ و فولاد کربنی کاملاً قابل تنظیم است. با استفاده از فناوری همجوشی لیزر ، ما قادر به ترکیب مواد فولاد کربن و فولاد ضد زنگ در یک مشخصات خاص هستیم. همچنین می توانیم آلیاژهای ضدزنگ را با هم مخلوط کرده و پروفیل ایجاد کنیم. به عنوان مثال ما تیرهایی با فلنج بیشتر در معرض درجه 316 / L و فلنج و وب دیگر در 304 / L تولید کرده ایم تا هزینه های مشتری را کاهش دهیم. برای کارخانه آبجوسازی Coors در Golden ، کلرادو یک پروفایل سفارشی از 2205 دوبلکس و 304 / L ضد زنگ تولید کردیم. جلوگیری از خوردگی گالوانیک در پروفیل های فولاد ضد زنگ

 

 

هنگام کار با Stainless Strukturals America ، این امکانات بی پایان است. اگر طرح شما ترکیبی از فولاد ضد زنگ و فولاد کربن را می طلبد ، ما می توانیم این کار را انجام دهیم. اجازه دهید ما را در واقعیت طراحی پیچیده خود یاری کنیم. ما آماده کمک هستیم. لطفا با ما تماس بگیرید برای اطلاعات بیشتر.

آهن آلات آبی ...
ما را در سایت آهن آلات آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان ahanabi بازدید : 399 تاريخ : دوشنبه 28 مهر 1399 ساعت: 5:59

گوشه داخلی به قطر ابزار وابسته است.  شعاع گوشه همیشه باید به اندازه طراحی شما باشد. اگر برای داشتن شعاع کوچکتر به گوشه داخلی نیاز دارید ، حداقل سایز پیشنهادی ما به عمق گوشه بستگی دارد. گوشه عمیق تر ، باید شعاع حداقل بزرگتر باشد. کاهش هزینه ماشینکاری به روش cnc

 

 

نمودار زیر حداقل مقادیری را که برای گوشه های یک دامنه عمق خاص توصیه می کنیم برای هر دامنه عمق نشان می دهد. حداقل توصیه شده به این معنی است که ما فرآیندهایی برای این مقادیر داریم که به خوبی کار می کنند. حداقل میدان حداقل نظری است که می توانیم بدست آوریم ، اما در زیر حد توصیه شده ، هزینه افزایش می یابد و کیفیت پایان سطح می تواند آسیب ببیند.

 

ما همیشه توصیه می کنیم که شعاع را تا حد ممکن بزرگ نگه دارید.

(با خواندن پست وبلاگ ما در مورد شعاع گوشه در ماشینکاری CNC در مورد این موضوع بیشتر بدانید).  محفظه های خارج از قفسه ماشینکاری CNC

 

روش دیگر برای کاهش هزینه های پروژه های ماشینکاری CNC استفاده از محفظه خارج از قفسه (OTS) است. ما طیف گسترده ای از محفظه های diecast را ذخیره می کنیم که می توانیم دستگاه CNC را برای آنها سفارشی کنیم. کاهش هزینه ماشینکاری به روش cnc

 

 

OTS به طور قابل توجهی ارزان تر است زیرا هیچ ماده ای در سفارشی سازی محفظه OTS diecast هدر نمی رود ، در حالی که محفظه ماشینکاری CNC سفارشی از یک بلوک جامد از مواد ساخته شده است. هنگامی که از محفظه OTS استفاده می کنید ، طبق نیاز شما در طراحی ، می توان سوراخ های سفارشی را در محفظه برش داد که باعث صرفه جویی در هزینه شما خواهد شد.

 

اگر دوست دارید Protocase محفظه های OTS را برای پروژه خود سفارشی کند ، در مورد محفظه های قابل تنظیم Diecast ما بیشتر بدانید.

 

نتیجه

 

هنگام طراحی قطعه یا محفظه تراش خورده CNC ، میزان پیچیدگی مورد نیاز برای ساخت قطعه و چگونگی ساده سازی طراحی را در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید ، هرچه میزان تولید بالاتر باشد ، هزینه آن نیز کاهش می یابد.

 

اگر س questionsالی دارید ، با مدیر حساب Protocase خود تماس بگیرید ، که می تواند بحث را با تیم خدمات مهندسی و طراحی CNC ما هماهنگ کند! در مرحله طراحی شما ، آنها می توانند به شما کمک کنند از طراحی قطعاتی که بی دلیل گران هستند ، جلوگیری کنید. کاهش هزینه ماشینکاری به روش cnc

 

 

ماموریت ما یافتن راه حلی است که برای شما مفید باشد تا بتوانید پروژه های خود را ادامه دهید تا بتوانید مهلت های خود را رعایت کنید و به نوآوری خود ادامه دهید. بر اساس نیازهای شما و برنامه شما باشد. ما اینجا هستیم تا بدون حداقل سفارش ، ظرف 2-3 روز آنچه را که نیاز دارید ، بسازیم.

 

آخرین توصیه ما - با ما صحبت کنید. هرچه بیشتر با آنچه نیاز دارید و آنچه در لیست خواسته های شما است با مدیر حساب Protocase خود ارتباط برقرار کنید ، می توانیم بهترین گزینه ها را برای نیازهای شما - و بودجه شما کشف کنیم.

آهن آلات آبی ...
ما را در سایت آهن آلات آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان ahanabi بازدید : 416 تاريخ : پنجشنبه 24 مهر 1399 ساعت: 4:59

 

 

خم شدن میلگرد با تکنیک های مناسب قسمت مهمی از اطمینان از اینکه پایه ساختاری میلگرد شما به درستی انجام شده است. در صورت خم شدن یا برش نادرست میلگرد ، ایمنی محل ساخت و ساز شما در معرض خطر است و باعث می شود ساختار شما غیر قابل اعتماد باشد. به عنوان یک متخصص ساخت و ساز ، می خواهید ایمنی پروژه شما شماره یک باشد ، نحوه عملکرد مناسب MBC-16B  خم کن میلگرد دستی پس از اتمام کار خود نمی خواهید چیزی شکسته شود. به همین دلیل مهم است که نه تنها اطمینان حاصل کنید که از ابزار خمشی میلگرد مناسب استفاده می کنید بلکه به درستی کار می کنند. در این وبلاگ ، ما به شما می آموزیم که چگونه MBC-16B Manual Rebar Bender را به درستی کار کنید تا بتوانید کار بعدی خود را به طور کامل انجام دهید.

10

 

مرحله 1:

ابتدا باید مطمئن شوید که تنظیمات بادامک صحیح را برای میلگردی که می خواهید خم شود انتخاب کرده اید. کافی است بادامک را به سمت خود بکشید و به حالت دلخواه بچرخید. این تنظیم 10 به معنای 10 میلی متر یا عدد سه میله 3/8، ، 13 برای 13 میلی متر یا عدد چهار میله 1/2 and و 16 برای 16 میلی متر یا عدد پنج میله 5/8 است.

12

 

گام 2:

هنگامی که تنظیم بادامک مناسب را انتخاب کردید ، به سادگی میلگرد را در جای خود قرار داده و فشار دهید تا خم 90 یا 180 درجه مورد نظر خود تمام شود. نحوه عملکرد مناسب MBC-16B  خم کن میلگرد دستی

 

 

11

 

مرحله 3:

در مرحله بعدی می خواهید روی برش میلگرد کار کنید. در قسمت جلوی ابزار دو شکاف وجود دارد ، یک موقعیت بالا برای برش شماره پنج و میلگرد شماره چهار است ، جایی که شکاف پایین برای شماره سه است. و توجه داشته باشید که حداکثر ظرفیت برش و خمش این ابزار میلگرد درجه 60 است.

 

قبل از برش میلگرد مطمئن شوید که شکاف برش مناسبی را انتخاب کرده اید ، باید فقط در آرواره ها بازی کمی انجام شود. به عنوان مثال ، همانطور که در اینجا مشاهده خواهید کرد ، این قطعه میلگرد شماره سه برای شیار شماره پنج بسیار کوچک است. همانطور که مشاهده می کنید ، این نوار شماره پنج درست با کمی بازی متناسب است. پس از انتخاب شیار برش صحیح ، با اعمال فشار تا زمان برش ادامه دهید. نحوه عملکرد مناسب MBC-16B  خم کن میلگرد دستی

 

 

13

 

مرحله 4:

در مرحله چهار نحوه بدست آوردن خم 180 درجه را نشان می دهیم. با قرار دادن یک میله مستقیم روی غلتک پایین شروع کنید و 90 درجه خم شوید. هنگامی که میلگرد شما 90 درجه خم شد ، قسمت عمودی را در مقابل غلتک بالا قرار دهید و مراحل را کامل کنید.

 

خوب ، این نحوه عملکرد صحیح رنده و برش میلگرد دستی محصولات BN MBC-16B است. اگر س furtherال دیگری دارید لطفا با ما تماس بگیرید نحوه عملکرد مناسب MBC-16B  خم کن میلگرد دستی

 

آهن آلات آبی ...
ما را در سایت آهن آلات آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان ahanabi بازدید : 412 تاريخ : سه شنبه 22 مهر 1399 ساعت: 20:57


با توسعه سریع جامعه مدرن و اقتصاد ، تعداد مالکان خودرو همچنان در حال افزایش است. در همان زمان ، برای انعکاس بهتر بشریت ، بسیاری از پارکینگ ها شروع به ساخت وسایل نقلیه کرده اند. انواع مختلفی از ساختمانهای فلزی فولاد وجود دارد. ساختمان اتومبیل استیل


کیت های ساختمانی استیل

ساختمان اتومبیل استیل
شرح ساختمان فلزی Carport
کابینت فولادی می تواند از ماشین شما در برابر آفتاب 5 نوآوری در فناوری ساخت که باید مراقب آنها باشید، باران و دیگر آب و هوای نامطلوب بهتر محافظت کند و ساخت آن ساده ، سریع و مستقل از فصل است. کلیه اجزای فولادی به صورت پیش ساخته و پس از پردازش در کارخانه برای نصب مستقیم به محل ساخت و ساز منتقل می شوند و نیاز به حفاری و جوشکاری در محل ساخت ، صرفه جویی در وقت نصب و کاهش هزینه ها را از بین می برند.

نصب اتومبیل های سازه ای فلزی ساده است. فقط کارگرانی که باید نصب سازه های فلزی را درک کنند مورد نیاز هستند. هیچ کارگر فنی حرفه ای دیگری مورد نیاز نیست. این فولاد دارای وزن کمی است و به حداقل ظرفیت تحمل نیاز دارد که باعث صرفه جویی در مصالح ساختمانی و هزینه های ساخت می شود. ساختمان اتومبیل استیل

 

ساختمان اتومبیل استیل

مشخصات ساختمان فولاد اتومبیل
سبک های مختلف فولاد Carport Buiding وجود دارد. ساختار اصلی لوله گرد ، لوله مربع ، فولاد H شکل است و صفحه عمدتا از تخته آفتاب کامپیوتر ، صفحه فولادی رنگی ، 4 مزیت لوله های مارپیچ نسبت به لوله های مستطیل ورق آلومینیوم ساخته شده است. هر ماده دارای عملکرد ، شکل ظاهری ، عمر مفید و اقتصادی متفاوت است و با توجه به نیاز واقعی می تواند به طور مستقل انتخاب شود.

مشخصات:
دهانه بزرگ: سازه فلزی می تواند اساساً بر دشواریهای سازه های سنتی در ساختمانهای با دهانه بزرگ غلبه کند. این می تواند یک فضای بصری گسترده و بدون مانع ایجاد کند و به طور موثر فضای مورد استفاده را افزایش دهد.
دوره ساخت کوتاه: پروفیل های ساخته شده و صفحات فولادی به مقدار زیاد در کارخانه مکانیزه می شوند. راندمان تولید بالا ، سرعت سریع ، دقت محصول نهایی بالا و کنترل کیفیت آسان است. ساختمان اتومبیل استیل

ماده اولیه ساخته شده از فولاد ، که دارای مقاومت بالا و مدول الاستیک بالا است. اجزای فولادی کوچک و سبک هستند که برای نصب و حمل و نقل مناسب است. در همان شرایط تنش ، فولاد وزن کمی دارد و می تواند آن را به سازه ای با دهانه بزرگ تبدیل کند.
انعطاف پذیری و مقاومت بالا ، مناسب برای تحمل ضربه و بارهای دینامیکی و عملکرد لرزه ای عالی.
با قابلیت جوشکاری ، ساختار جوش داده شده برای ساده سازی اتصال ساختار فولادی استفاده می شود ، که برای تولید انبوه مکانیزه مناسب است. ساختمان اتومبیل استیل 101 محصول برتر ساختمانی.


ساختمان اتومبیل استیل

مزیت
1. فولاد خود مقاومت فوق العاده ای دارد. استحکام سازه فولادی ساخته شده از فولاد به طور طبیعی بسیار ناچیز است و خاصیت ارتجاعی آن خوب است و تمام قطعات بسیار سبک هستند ، بنابراین در هنگام برخورد ضربه نمی شکند.

2. ساختار فولادی به خودی خود قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد و عملکرد آن می تواند بدون از بین رفتن ظاهر و دکوراسیون آن طراحی شود. مقاومت در برابر زلزله نیز بسیار عالی است ، خصوصاً برای مناطق زلزله خیز مناسب است.

3. عملکرد جوشکاری عالی است. روش ساخت تخته اسکلت فلزی غالباً روش جوشکاری است. این روش برای بسیاری از ساختمانها مناسب است و می توان آن را در هر زمان و هر مکان ساخت. ساختمان اتومبیل استیل


مزیت
سقف و پانل دیواری ساختمان carport چیست

سقف می تواند از ورق های تک رنگ موج دار ، ورق نورگیر یا پرده شیشه ای استفاده کند ، دیوار معمولاً باز است ، که بسته نشده است.

نوع ستون و تیرچه سقف چیست  خریدار (و فروشنده) مراقب باشید. جعبه های مغازه و جواهرات فروشی

ستون و تیر از فولاد مقطع H ، لوله مربع یا لوله گرد ، درجه فولاد Q345B یا Q235B استفاده می کنند. ساختمان اتومبیل استیل

آهن آلات آبی ...
ما را در سایت آهن آلات آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان ahanabi بازدید : 340 تاريخ : چهارشنبه 16 مهر 1399 ساعت: 18:58

نوآوری های تکنولوژیکی در ساخت و سازها که باید مراقب آنها باشید چیست؟

واقعیت مجازی و افزوده شده
وسایل نقلیه خودمختار
رباتیک
چاپ سه بعدی
تجزیه و تحلیل پیش بینی
 

 

افرادی که به دنبال ساخت خانه یا ساختمان هستند تأکید زیادی بر مصالح ساختمانی در فیلیپین دارند. با این حال ، ساخت و ساز فقط در مورد مواد استفاده شده نیست. همچنین توجه به فرآیندهایی که در یک سایت ساختمانی اتفاق می افتد بسیار مهم است. 5 نوآوری در فناوری ساخت که باید مراقب آنها باشید


امروزه ، فناوری بسیاری از صنایع را با پیشرفتهای زیادی در زمینه تغییر بازی که پیشرفتهای چشمگیری داشته است ، قادر ساخته است. در این مقاله ، ما در مورد پیشرفت هایی که در صنعت ساختمان اتفاق افتاده صحبت خواهیم کرد.

بدون آگاهی بیشتر ، در اینجا 5 نوآوری در فناوری ساخت آورده شده است که باید مراقب آنها باشید:

واقعیت مجازی و افزوده شده

فرصت تجربه چیزی از طریق لنز صفحه رایانه گاهی اوقات می تواند برای افراد بهینه باشد. فرصتی برای دیدن آن از طریق واقعیت مجازی تجربه کاملاً دیگری است. 5 نوآوری در فناوری ساخت که باید مراقب آنها باشید


با استفاده از واقعیت مجازی ، مشتریان شرکت های ساختمانی می توانند شبیه سازی های طرح های به پایان رسیده خود را نشان دهند. امروزه با استفاده از فناوری ، می توان آن را به سادگی نمای خارجی یا به اندازه یک خانه دو طبقه کاملاً مبله ، جزئیات ارائه داد. واقعیت مجازی همچنین می تواند به عنوان تجهیزات آموزشی برای کارگران استفاده شود ، اگرچه استفاده از آن ممکن است محدود باشد.

واقعیت افزوده نوع دیگری از واقعیت مجازی است که فرد را قادر می سازد به صورت مجازی گرافیک های ورودی را در محیطی واقعی ببیند. این می تواند در جمع آوری داده ها ، به ویژه اندازه گیری ها ، و جزئیات مواد بدون قرار دادن تجهیزات واقعی ، کاهش خطرات ناشی از آن کمک کند. 5 نوآوری در فناوری ساخت که باید مراقب آنها باشید 4 مزیت لوله های مارپیچ نسبت به لوله های مستطیل

وسایل نقلیه خودمختار

وسایل نقلیه خودمختار
با رانندگی مداوم به سمت ایمنی و کارایی در سایت های ساختمانی ، معرفی وسایل نقلیه خودمختار به یکی از بیشترین نوآوری ها در ساخت و ساز تبدیل شده است. وسایل نقلیه ساختمانی بدون راننده علاوه بر عدم نیاز به افراد برای استفاده از آن ، از ایمنی حمایت می کنند ، بلکه همچنین به شما یک مهارت اضافه می کنند که می تواند شکاف موجود در آن را در پرسنل برطرف کند.

از آنجا که وسایل نقلیه خودمختار از طریق نرم افزار کار می کنند ، خطاهای انسانی آسیب کمتری می بینند. از آنجا که عمدتا توسط ربات ها اداره می شود ، کمبود نیروی ماهر را نیز برطرف می کند و باعث افزایش بهره وری کلی می شود.

پهپادها یا هواپیماهای بدون سرنشین یا معمولاً هواپیماهای بدون سرنشین نیز به عنوان یک فناوری در حال افزایش است که صنعت ساخت و ساز در انتظار استفاده از آن است. کاربرد آن به عنوان چشم در آسمان ، آن را برای بازرسی های بهداشتی و ایمنی ، نظارت بر پیشرفت و بررسی سایت مفید می کند 101 محصول برتر ساختمانی. آنها همچنین نقشه برداری از مناطق بالقوه خطرناک را آسان و ایمن می کنند ، در حالی که نقشه برداران را در یک فاصله امن نگه می دارند. 5 نوآوری در فناوری ساخت که باید مراقب آنها باشید


تصور می شود که استفاده از پهپادها یک روش عالی برای افزایش ایمنی برای کسانی که در سایت های ساختمانی کار می کنند ، است. همچنین گفته می شود که پیش بینی می شود صنعت ساخت و ساز یکی از بزرگترین کاربران پهپادهای تجاری در سالهای آینده باشد.

رباتیک

سالهای گذشته پیشرفتهای باورنکردنی خصوصاً در زمینه رباتیک داشته است. بسیاری از صنایع برای کارهای خاص سرمایه گذاری در ربات ها را آغاز کرده اند. در برخی از بیمارستان ها ، روبات ها به ابزاری برای جراحان در بدن انسان تبدیل شده اند که نیاز به دقت بالایی دارند. و از آنجا که از ربات ها برای جراحی های انسانی استفاده می شود. فقط مناسب این است که از آنها در صنعت ساخت و ساز نیز استفاده خواهد شد.

استفاده از ربات ها در بسیاری از مراحل ساخت می تواند روند کار را بشدت تسریع کند. می توان از آنها برای تسریع در انجام کارهای تکراری در یک سایت استفاده کرد. آنها همچنین می توانند به طور سیستم های ساختمانی واژه نامه اصطلاحات ساخت فلز خاص ساخته شوند تا برخی از کارهای پیچیده تر مانند اتصال میلگرد یا تقویت فولاد توسط فولاد را انجام دهند. 5 نوآوری در فناوری ساخت که باید مراقب آنها باشید

چاپ سه بعدی

چاپ سه بعدی
استفاده از چاپگرهای سه بعدی برای تولید اشیا physical فیزیکی طی سالهای گذشته پیشرفت زیادی داشته است. با اخبار مربوط به خانه ها و ساختمان ها فقط با استفاده از آجرهایی که از طریق چاپگر سه بعدی ایجاد شده اند ، این فناوری پتانسیل زیادی در صنعت ساختمان نشان داده است.

یکی از بزرگترین کاربردهای پرینترهای سه بعدی استفاده از نمونه های اولیه است. از آنجا که چاپگرهای سه بعدی به راحتی می توانند هر جسمی را تولید کنند تا زمانی که اطلاعات طراحی بسیار دقیق در دسترس باشد ، مردم می توانند قابلیت استفاده و قدرت برخی از طرح ها و ویژگی های خاص را پیدا و آزمایش کنند. در فیلیپین ، مصالح ساختمانی و مدل های مقیاس ساختمان چیزهای معمولی است که مردم صنعت ساخت و ساز تولید می کنند.

بهترین قسمت در مورد چاپ سه بعدی این است که این یک فناوری نسبتاً جدید است و پیشرفت های آن همچنان ادامه دارد. 5 نوآوری در فناوری ساخت که باید مراقب آنها باشید

تجزیه و تحلیل پیش بینی

صنعت ساخت و ساز پر از خطرات کاری و خطرات هم برای مشتری و هم برای شرکت است. طراحان فقط می توانند آنقدر نتایج احتمالی یک ساختمان را فرض کنند که می توانند. تقریباً هیچ راهی وجود ندارد که مطمئن شود یک ساختمان بدون خطر است ، مگر اینکه از آزمایشات ، تجزیه و تحلیل و پیش بینی های بی شماری استفاده شود.

این جایی است که نرم افزار تجزیه و تحلیل پیش بینی وارد می شود. این نرم افزار به تجزیه و تحلیل عامل خطر استفاده از مواد خاص و همچنین طراحی کمک می کند داشته باشید آخرین نرم افزار تا آنجاست که مواد ، طرح و فرآیندهای استفاده شده با داده های تاریخی را مورد تجزیه و تحلیل خریدار (و فروشنده) مراقب باشید. جعبه های مغازه و جواهرات فروشی و مقایسه قرار می دهد تا بالاترین ریسک و بیشترین توجه را محاسبه کند.

اگرچه این نوع نرم افزار در حال حاضر در مرحله شیرخوارگی است ، اما احتمال زیادی وجود دارد که در سال 2018 تکمیل و آماده استفاده تجاری شود. مطمئناً تأثیر زیادی در نحوه مدیریت ریسک و اطمینان از ایمنی در همه پروژه های کاربران خواهد داشت. 5 نوآوری در فناوری ساخت که باید مراقب آنها باشید

غذای آماده کلیدی

مدت هاست که صنعت ساختمان به عنوان یکی از زمینه های خطرناک کاری در نظر گرفته شده است. با این حال ، با جدیدترین پیشرفت در فن آوری ، موارد بسیاری برای ایجاد ایمن تر و کارآمدتر از گذشته معرفی شده است!

4 مزیت لوله های مارپیچ نسبت به لوله های مستطیل

آهن آلات آبی ...
ما را در سایت آهن آلات آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان ahanabi بازدید : 407 تاريخ : سه شنبه 15 مهر 1399 ساعت: 19:57

مزایای لوله های مارپیچ نسبت به لوله های مستطیل چیست؟

کاهش فشار کمتر
نصب آسان تر
از نظر زیبایی بیشتر جذاب است
هزینه های نگهداری پایین تر
لوله ها یا مجاری از مفیدترین مواد در بسیاری از صنایع هستند. اینها عمدتا در انتقال مایعات از یک منطقه به منطقه دیگر استفاده شده اند. به ویژه در صنعت تهویه مطبوع - گرمایش ، تهویه ، تهویه مطبوع - لوله ها مواد غالب مورد استفاده در فرایندهای مختلف درگیر هستند. 4 مزیت لوله های مارپیچ نسبت به لوله های مستطیل


انواع مختلف اشکال لوله کشی وجود دارد ، اما مزایای استفاده از لوله های مارپیچ بسیار بیشتر از لوله های مستطیل است. اگرچه ممکن است واضح نباشد ، اما لوله های مارپیچی از نظر نصب در واقع راحت ترند.

101 محصول برتر ساختمانی

دانستن مزایای مختلفی که لوله های مارپیچ نسبت به لوله های مستطیل شکل دارند ، می تواند در تصمیم گیری در مورد نوع استفاده از مواد به شما کمک زیادی کند. اگر می خواهید در مورد این مزایا بیشتر بدانید ، به مطالعه ادامه دهید.

کاهش فشار کمتر
همانطور که قبلاً ذکر شد ، لوله ها در انتقال ، انتقال و انتقال انواع مختلف مایعات بسیار ضروری هستند. به عنوان مثال ، اگر شما یک انبار با سیستم ذخیره انرژی خود دارید ، لوله ها در تولید انرژی گرمایی که برای مدت طولانی در سیستم ذخیره می شود بسیار ضروری هستند. 4 مزیت لوله های مارپیچ نسبت به لوله های مستطیل


تولید گرما شامل یک تعامل پیچیده در بین عوامل مختلف مانند فشار ، دما و موارد مشابه است. مهم است که این فرآیند میزان کمتری از فشار را در پی داشته باشد ، به همین دلیل یک لوله مارپیچ مقرون به صرفه است.

با در نظر گرفتن مسایل ، سطح لوله های مستطیل شکل می تواند دو برابر سطح مجرای گرد باشد. با توجه به این نکته ، لوله های مارپیچ یا مجاری سطح کمتری دارند و یا فضای کمتری برای فشار دارند ، و به آنها امکان می دهد انتخاب بصری بیشتری داشته باشند. جدا از سطح ، لوله های مارپیچ فاقد اتصالات طولی هستند که می توانند از نشت بیشتر جلوگیری کنند.

سیستم های ساختمانی واژه نامه اصطلاحات ساخت فلز

نصب آسان تر


برای فضاهای تجاری و صنعتی ، سیستم های لوله کشی باید از کیفیت یا سهولت استفاده بیشتری برخوردار باشند. به همین ترتیب ، مزیت دیگری که لوله های مارپیچ نسبت به لوله های مستطیلی دارند این است که نصب قبلی در مقایسه با قبلی آسان تر است.

اگر به عنوان مثال ، اگر یک پیمانکار خدمات لوله کشی برای فضای تجاری یا صنعتی خود استخدام کرده اید ، می خواهید آنها وظایف خود را به کارآمدترین شکل ممکن انجام دهند. مهارت های آنها فقط به اندازه موادی است که در دست دارند. 4 مزیت لوله های مارپیچ نسبت به لوله های مستطیل


انتخاب استفاده از لوله های مارپیچ برای سیستم شما تا حد زیادی می تواند کار را برای پیمانکاران لوله کشی راحت کند زیرا شکل مارپیچ به آنها امکان حمل و مدیریت بهتر مواد را می دهد. در راستای اولین مزیت ، کاهش سطح نیز منجر به کاهش وزن ماده می شود.

آیا یک گلدان طلا در انتهای رنگین کمان وجود دارد ... یا این همه تقلبی است؟

لوله های مارپیچ در مقایسه با لوله های مستطیلی می توانند در طول های طولانی تری تولید شوند و به اتصالات کم هزینه و درزگیرهای لازم احتیاج دارند که در نصب لوله های مستطیل شکل و اتصال آنها به یکدیگر لازم است.

از نظر زیبایی بیشتر جذاب است
لوله های مارپیچ به طور معمول در نظر گرفته می شوند که فضای صنعتی یا تجاری شما را با زیبایی ظاهری جذاب تری فراهم می کنند. این امر به این دلیل است که به نظر می رسد لوله ها به طور یکپارچه در محیط مخلوط می شوند بدون اینکه مانند انگشت شست دردناک به تماشاچی بچسبند. 4 مزیت لوله های مارپیچ نسبت به لوله های مستطیل


اگرچه استفاده از لوله های مارپیچ در بین این نوع فضاها مشهود است ، اما در واقع می توانید آنها را در طراحی مسکونی برنامه ریزی شده خود بگنجانید. ممکن است غیر متعارف به نظر برسد ، اما اتخاذ مجاری مارپیچ در معرض دید در طراحی های شما می تواند هم یک گزینه عملی و هم خلاقانه باشد.

معمولاً مجرای مستطیلی شکل را مشاهده نمی کنید ، زیرا این طرح به نظر می رسد بزرگ و نامرتب باشد. بسته به پایان لوله مارپیچی که قصد استفاده از آن را دارید ، همچنین می توانید بر روی مواد رنگ آمیزی کنید تا بتوانید طراحی اتاق را تکمیل کنید.

هزینه های نگهداری پایین تر


از شکل سطح به تنهایی ، تمیز کردن لوله های مارپیچ در مقایسه با لوله های مستطیلی معمولاً در نظر گرفته می شود. گوشه های کمتری برای مراقبت از خدمه نگهداری وجود دارد. عدم وجود این گوشه ها در میان لوله های مارپیچی ، آن را قادر می سازد تا حجم کمتری از گرد و غبار و بقایا را به دام بیندازد ، و باعث تمیز کردن آسان تر می شود. 4 مزیت لوله های مارپیچ نسبت به لوله های مستطیل

 

10 مقاله برتر ما در مورد تجزیه و تحلیل فلزات
در نصب لوله های مستطیل شکل ، اتصال هر یک از انتهای آنها به یکدیگر نیاز به اتصالات و درزگیرهای بیشتری دارد. این مواد می توانند باعث ایجاد بودجه بالقوه در پروژه نصب شما شوند ، زیرا هنگام کار با لوله های مستطیل مجبور به تعداد بیشتری از آنها هستید.

به دلیل مساحت کمتری که لوله های مارپیچ دارند ، همچنین احتمال نشت و انواع دیگر نشت مایعات وجود دارد. اصلاح نشتی ها نه تنها هزینه بر هستند ، بلکه اگر به درستی انجام نشوند خطرات احتمالی ایمنی را به همراه دارند.

اگر از لوله های مستطیلی استفاده می کنید ، ممکن است نشت مکرر بیشتری داشته باشید. برای شما ممکن است گزینه بهتری باشد که به سمت سیستم لوله کشی مارپیچ بروید تا از نتایج مالی مخاطره آمیز در آینده جلوگیری کنید.

غذای آماده کلیدی
مزایای استفاده از لوله های مارپیچ چیزی است که شما به سادگی نمی توانید از آن استفاده کنید
وقتی صحبت از کارآمدترین نوع سیستم های لوله کشی می شود ، از آن غافل شوید. جدا از افت فشار کمتر ، نصب آسان تر ، هزینه های تعمیر و نگهداری کمتر و موارد مشابه ، لوله های مارپیچ دارای کیفیت های مطلوب دیگری نسبت به نمونه های مستطیل شکل خود هستند. 4 مزیت لوله های مارپیچ نسبت به لوله های مستطیل


راهنمای فوق امیدوار است که بتواند اطلاعات کافی در مورد اینکه چرا شما باید به جای سیستم مستطیل شکل نصب یک سیستم لوله کشی مارپیچ را انتخاب کنید ، جایگزین شما کند.

آهن آلات آبی ...
ما را در سایت آهن آلات آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان ahanabi بازدید : 512 تاريخ : دوشنبه 14 مهر 1399 ساعت: 19:38

از جمله بهترین محصولات ساختاری موجود در گزارش 101 محصول برتر BD + C می توان به سیستم دیوار دیواری Versa-Lok's Bronco II و Owens Coing's Thermafiber SAFB اشاره کرد. 101 محصول برتر ساختمانی

سیستم های ساختمانی واژه نامه اصطلاحات ساخت فلز

1. عایق فوم اسپری سلول بسته شده با سیلن | سينما


استفاده از عایق اسپری فوم پلی یورتان (SPF) در دبیرستان جدید 140،000-sf Prescott (Wis.) چیزی غیر معمول بود. علاوه بر کاربرد داخلی ، تیم پروژه برای افزودن بازده انرژی ، SPF را برای قسمت بیرونی تعیین کردند. دیوارهای توده ساختمان مستعد نفوذ رطوبت و نفوذ هوا بودند. استفاده از SPF سلول بسته در محیط بیرونی به دبیرستان Prescott کمک کرد تا مقدار R-7 در اینچ را بدست آورد در حالی که مانع از پل زدن حرارت و تغییر نقطه شبنم در دیوارها می شود تا از ایجاد تراکم و رطوبت جلوگیری کند.

 

2. سیستم دیواری BRONCO II | VERSA-LOK


سیستم Bronco II از Versa-Lok می تواند برای ساخت دیوارهایی با ارتفاع 15 فوت بدون تقویت خاک استفاده شود. دیوارهای بلندتر را می توان با Versa-Grid شرکت ساخت. این واحدها شش SF سطح صورت را نشان می دهند و از 1220 پوند (واحد عمق 24 اینچ) تا 3215 پوند (واحد عمیق 60 اینچ) یا 1450 پوند تا 3820 پوند با هسته های پر شده وزن دارند. 101 محصول برتر ساختمانی
 موقعیت صحیح نزدیک به عمودی با دستگیره های ترازبندی که در قسمت بالای واحدها قالب ریزی شده تضمین می شود. دستگیره ها اتصالات محکم با ساختار باند متغیر را فراهم می کنند. پس از نصب ، می توان صورت دیوار را با لکه تغییر داد تا در محیط آن مخلوط شود.

 

آیا یک گلدان طلا در انتهای رنگین کمان وجود دارد ... یا این همه تقلبی است؟

3. صفحه عایق بندی بتونی ساندویچ KOOLTHERM K20 | پادشاه


این عایق حرارتی سفت و سخت جدید برای کاربردهای دیواری بتونی شیب دار و پیش ساخته طراحی شده است. طبق گفته سازنده ، تخته ساندویچ بتنی Kooltherm K20 مقدار R بالاتری در هر اینچ ارائه می دهد. ارزش R آن در یک صفحه فکر دو اینچی 17 است. هسته آن عایق فنلی عاری از الیاف گرماسخت سفت و محکم است که با عامل دمنده تولید می شود و دارای پتانسیل تخریب ازن صفر و پتانسیل گرمایش جهانی کم است. Kooltherm K20 را می توان در طول های سفارشی و در مقادیر R از 13.5 تا 40 سفارش داد. 101 محصول برتر ساختمانی


 

4. پنل های ECOSMART SHEETROCK | USG


این صفحات گچی دارای یک هسته هسته ای و فرآیند ساخت جدید هستند که 20٪ از انتشار دی اکسید کربن را کاهش می دهد و میزان مصرف آب را 25٪ کاهش می دهد. پانل های ضخامت 5/8 اینچ در دو فرمول اصلی برای درجه بندی آتش و غیر آتش ارائه می شوند. آنها از الزامات Living Building Challenge و Architecture 2030 Challenge برای محصولات برخوردار هستند و همچنین ممکن است به اعتبارات LEED v4.0 اضافی کمک کنند. 101 محصول برتر ساختمانی


 

10 مقاله برتر ما در مورد تجزیه و تحلیل فلزات

5. پتو عایق ساختمانی HPI-1000 | DOW CORNING
انتخاب ویراستار


این پتوی عایق نازک و انعطاف پذیر را می توان به راحتی برش داد و مطابق با اشکال پیچیده و انحناهای محکم برای مکان هایی با عایق کاری سخت ، مانند محل برخورد سیستم های شیشه با دیواره های حفره یا محل اتصال پارکت ها با سقف ، طراحی کرد. این محصول مبتنی بر فناوری سیلیکون آئروژل است که ماده جامد قابل نفوذ به بخار را ایجاد می کند که از نظر شیمیایی شبیه شن و ماسه یا شیشه است ، اما دارای چگالی کم و هدایت گرمایی است. وقتی با ضخامت یک اینچ استفاده شود ، مقدار R 9.6 ارائه می دهد.

 

6. THERMAFIBER SAFB | ذره ذره


این عایق برای استفاده در کاربردهایی با نیازهای سختگیرانه در مورد کیفیت هوای داخل خانه و محصولات با لیست قرمز تهیه شده است ، اولین عایق پشم معدنی بدون فرمالدئید با تراکم نور در آمریکای شمالی است. Thermafiber SAFB (پتوهای تضعیف کننده صدا) کنترل صوتی ، عملکرد حرارتی و حفاظت از آتش را در دیوارهای داخلی و مجامع دارای درجه حرارت کف / سقف فراهم می کند. عایق پشم معدنی Thermafiber در هشت ساختمان از 20 ساختمان بلند جهان نصب شده است. 101 محصول برتر ساختمانی


 

7. طبقه زیرین LP LEGACY | LP
انتخاب ویراستار


برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون برای مواد زیرپوش قوی تر ، LP با Gorilla Glue برای توسعه LP Legacy ، خطی از کفپوش های فرعی برتر که توسط APA به عنوان یکی از سخت ترین و محکم ترین پانل های صنعت ارزیابی شده است ، همکاری کرده است. برای اطمینان از حداکثر مقاومت در برابر رطوبت ، هر رشته چوب با رزین با استفاده از فناوری Gorilla Glue پوشانده می شود. تراکم بالای پانل آن را به دلیل کفپوش های سخت و کاربردهای کاشی تحسین می کند. مقاومت در برابر رطوبت آن از تورم لبه جلوگیری می کند. شکافهای RainChannel در انتهای صفحه باعث تخلیه آب می شود. 101 محصول برتر ساختمانی


 

خریدار (و فروشنده) مراقب باشید. جعبه های مغازه و جواهرات فروشی

8. محفظه چوب دیوار محکم | سیمپسون قوی
انتخاب ویراستار


این دیوار شیشه پیش ساخته از پیش طراحی شده ، انعطاف پذیری بیشتری در نصب برای پیمانکاران و گزینه های طراحی جدید برای مشخص کنندگان فراهم می کند. این ویژگی دارای یک قسمت نگهدارنده با دسترسی قابل مشاهده از جلو ، عقب و جانبی برای نصب آسان پیوست لنگرگاه در شرایط مختلف قاب بندی است. دهانه دسترسی جلو همچنین امکان بازرسی آسان اتصال به پیچ لنگر را فراهم می کند.

آهن آلات آبی ...
ما را در سایت آهن آلات آبی دنبال می کنید

برچسب : 101 محصول برتر ساختمانی, نویسنده : شایان ahanabi بازدید : 346 تاريخ : يکشنبه 13 مهر 1399 ساعت: 22:05

اصطلاحات رایج و تعاریف آنها
این لیستی از اصطلاحات رایج و تعاریف آنها است. این لیست به طور کامل در نظر گرفته نشده است ، بلکه به منظور ارائه اطلاعات کافی برای آشنایی خواننده با اصطلاحات ساختمان فلز است. سیستم های ساختمانی واژه نامه اصطلاحات ساخت فلز

 

برای مشاهده نسخه PDF اینجا را کلیک کنید.
الف | ب | C | D | E | F | G | H | من | J | K | L | م | N | O | P | س | R | S | T | U | V | W | X | Y | ز

آ
لوازم جانبی
یک محصول ساختمانی که یک ساختمان پایه جامد مانند در ، پنجره ، نورگیر ،
هواکش و غیره

فعال
(متالورژی) فلزی که در مجاورت رطوبت و یک فلز نجیب خورده شود (به نمودار Galvanic Action و Galvanic Series در این واژه نامه مراجعه کنید).

ساختمان کشاورزی
ساختاری که برای نگهداری ادوات مزرعه ، یونجه ، غلات ، مرغ ، دام یا سایر موارد طراحی و ساخته شده است
محصولات باغبانی. چنین ساختاری نباید شامل فضاهای قابل سکونت یا اشغال باشد ، فضاهایی که در آنها وجود دارد
محصولات کشاورزی فرآوری ، درمان یا بسته بندی می شوند. و نه باید یک ساختمان کشاورزی محل باشد
اشغال توسط عموم مردم. سیستم های ساختمانی واژه نامه اصطلاحات ساخت فلز

 


AISC
موسسه آمریکایی ساخت فولاد

AISE
انجمن مهندسان آهن و فولاد

AISI
موسسه آهن و فولاد آمریکا

آلومینیوم
یک عنصر فلزی مقاوم در برابر خوردگی. ورق آلیاژ آلومینیوم اغلب برای سقف فلزی و
پانل های دیواری

فولاد پوشش داده شده آلومینیوم
فولاد پوشش داده شده با آلومینیوم برای مقاومت در برابر خوردگی. سیستم های ساختمانی واژه نامه اصطلاحات ساخت فلز


طرح پیچ و مهره
یک طرح نمای پلان که قطر ، مکان و فرافکنی تمام میله های لنگر را برای اجزای سیستم ساختمانی فلز نشان می دهد و ممکن است واکنش ستون (اندازه و جهت) را نشان دهد. حداکثر
ابعاد صفحه پایه نیز ممکن است نشان داده شود.

 

خریدار (و فروشنده) مراقب باشید. جعبه های مغازه و جواهرات فروشی

پیچ های لنگر
به Anchor Rods مراجعه کنید.

میله های لنگر
اصطلاح "میله لنگر" برای میله های رزوه ای تعبیه شده در بتن برای لنگر انداختن فولاد سازه ای استفاده می شود. اصطلاح "میله" در نظر گرفته شده است تا به وضوح نشان دهد که این ها میله های رزوه ای هستند ، نه پیچ و مهره های ساختاری ، و باید باشند
با استفاده از مواد مشخص شده در آخرین نسخه AISC به عنوان قطعات رشته ای طراحی شده است. انتهای تعبیه شده
میله را می توان با استفاده از یک سر ، نخ با مهره در انتها ، قلاب یا
تغییر شکل دیگر ، با جوشکاری به فولاد تقویت کننده یا سایر وسایل.

آندی
با توجه به پاسخ فلز و گالوانیک ، هنگامی که دو فلز در یک الکترولیت به هم متصل شوند ، آنها متصل می شوند
یک سلول گالوانیک را تشکیل می دهد ، فلز بالاتر از سری گالوانیک آند است. فلز آندی ، بودن سیستم های ساختمانی واژه نامه اصطلاحات ساخت فلز

بیشتر "فعال" ابتدا اکسید می شود ، بنابراین از فلز کاتدیک در برابر خوردگی محافظت می کند (کاتدیک را ببینید).

ANSI
موسسه ملی استاندارد امریکا

نقشه های تصویب
مجموعه ای از نقشه ها که ممکن است شامل نقشه های قاب بندی ، ارتفاعات و مقاطع از طریق ساختمان برای تأیید خریدار باشد.
چشمک زن پیش بند
چشمک زن واقع در محل اتصال بالای سقف شیب دار و یک دیوار عمودی یا سقف شیب دارتر. سیستم های ساختمانی واژه نامه اصطلاحات ساخت فلز

 

آنالیز دستی XRF شما چقدر سخت است؟
پنل معماری
هر تابلویی که هدف اصلی آن از زیبایی شناسی ساختمان یا سازه باشد.

ASCE
انجمن مهندسین عمران آمریکا

راه آهن ASCE
انجمن مهندسان عمران آمریكا فرم فولاد را مشابه مسیر قطار ارزیابی كرده است. در بالای باند قرار داده شده است
پرتو ، آن را به عنوان یک راهنما برای جرثقیل بالا در حال اجرا است.

ASD
طراحی استرس مجاز.

ASHRAE
انجمن مهندسان گرمایشی ، برودتی و تهویه مطبوع آمریکا

آسفالت نمد
یک نمد اشباع شده از آسفالت و / یا یک روکش آسفالت. (رجوع کنید به فلت).

مونتاژ
گروهی از م componentsلفه ها یا مجموعه های فرعی م subلفه های متقابل و سازگار.

ASTM
انجمن آمریکایی آزمایش و مواد.

گون
بسته شدن بین دو برگ درب دو چرخشی یا درب کشویی دوتایی. سیستم های ساختمانی واژه نامه اصطلاحات ساخت فلز


جرثقیل اتوماتیک
جرثقیل که فعال می شود از طریق یک چرخه یا چرخه از پیش تعیین شده کار می کند.

جوشکاری خودکار
روشی برای جوشکاری با استفاده از دستگاه برای ایجاد جوش.

تیر جرثقیل کمکی
تیرچه ای برای حمایت از سکو ، پایه موتور ، کابین اپراتور ، تابلو های کنترل و غیره به موازات تیر اصلی تنظیم شده است تا نیروهای پیچشی را که در غیر اینصورت این بار به تیرهای جرثقیل اصلی تحمیل می کند ، کاهش دهد.

بالابر کمکی
یک واحد بالابر اضافی که معمولاً برای تحمل بارهای سبک تر با سرعت بالاتر از واحد اصلی طراحی می شود
بالابر جرثقیل.

بارهای کمکی
بارهای زنده پویا مانند بارهایی که توسط جرثقیل ها و سیستم های انتقال مواد ایجاد می شوند.

نیروی محوری
نیرویی که تمایل به کشیدن یا کوتاه کردن عضو دارد.


بازگشت به بالا
ب

نوار جویست
نامی که معمولاً برای "Open Web Steel Joists" استفاده می شود.

خرک بشکه
سقفی به شکل نیم استوانه.

زاویه پایه
زاویه ای که به دیوار یا فونداسیون محکم شده است و برای اتصال قسمت پایین صفحه دیوار استفاده می شود.

پایه چشمک زن
جز component تحتانی چشمک زن جزئیات چشمک زن فلزی دو جزئی. جزئیات چشمک زن به جز component
اغلب یا برای مصلحت استفاده می شوند و یا اجازه می دهند حرکت حرارتی افتراقی بین عناصر یا لوازم جانبی ساختمان ایجاد شود. جز lower پایین چشمک زدن "پایه" است. م upperلفه فوقانی "ضد چشمک زدن" است. سیستم های ساختمانی واژه نامه اصطلاحات ساخت فلز


صفحه پایه
صفحه ای که به پایین ستون متصل است و بر روی پایه یا تکیه گاه دیگری قرار دارد که معمولاً توسط آن محکم می شود
میله های لنگر

لوله پایه
یک عضو مداوم در لبه th قرار دارد

آهن آلات آبی ...
ما را در سایت آهن آلات آبی دنبال می کنید

برچسب : سیستم های ساختمانی واژه نامه اصطلاحات ساخت فلز, نویسنده : شایان ahanabi بازدید : 404 تاريخ : يکشنبه 13 مهر 1399 ساعت: 16:00

 

سکه های طلا روی یک پس زمینه چوبی انباشته شده است. جشن های روز پاتریک در ایالات متحده مملو از آثار فولکلور ایرلند است. هر فروشگاه مهمانی دارای تزئیناتی است که با شبدرهای چهار برگ خوش شانس و شاخ های شاخدار محافظت از گلدان های طلا در انتهای رنگین کمان نشان داده شده است. صدف ماهی ها فقط افراد افسانه ای افسانه ای هستند ، البته ، ما می دانیم که رنگین کمان واقعی است ، اما در مورد آن گلدان طلا چطور؟ آیا یک گلدان طلا در انتهای رنگین کمان وجود دارد ... یا این همه تقلبی است؟

 

 

طبق سایت yourirish.com ، "گفته می شود که هر Leprechaun یک گلدان طلا دارد که در اعماق حومه ایرلند پنهان شده است. پری های ایرلندی برای محافظت از گلدان طلا ، جن های جادویی به آنها می دادند تا اگر توسط انسان یا حیوان اسیر شوند ، از آنها استفاده کنند. "

 

اگر یک فروشگاه پیاده ، جواهرفروش یا پول نقد برای طلا هستید ، بهتر است از هر "گلدان طلا" که در مغازه شما ظاهر می شود مراقب باشید. مانند طلای غیرواقعی که توسط گیاهان عامیانه ایرلندی محافظت می شود ، طلایی که توسط انسان وارد مغازه شما می شود ممکن است واقعاً موجود نباشد. آیا یک گلدان طلا در انتهای رنگین کمان وجود دارد ... یا این همه تقلبی است؟

 

 

در اخبار گذشته کلاهبرداری هایی از طلا و جواهر ساخته شده با فلزات غیر مغناطیسی تقلید از طلا ، تقلبی که با طلا اندود شده و به نظر می رسد تمام طلا باشد یا تقلبی از روکش طلا یا مس با مهر 14K یا 18K توصیف می شود. جعل و تقلب در تلاش برای فریب صاحبان مغازه ها برای تحویل پول نقد بدست آمده برای اقلام جعلی ، بهتر و بهتر می شود.

 

یکی از صاحبان مغازه فریب گردنبندهای مهره ای طلای جعلی را خورد. مهره ها واقعی به نظر می رسیدند ، برخی از بررسی های اساسی تأیید را پشت سر گذاشتند ، و صاحب پول طلای براق را به مشتری پول نقد داد متأسفانه ، وقتی بعداً دوباره بررسی شد ، متوجه شد که همه مهره های رشته در واقع طلا نبوده اند. او تنها صاحب مغازه نبود که هزاران دلار ضرر کرد. مغازه های دیگر در امتداد ساحل غربی ایالات متحده با همان نوع مهره های جعلی ضرر کردند. آیا یک گلدان طلا در انتهای رنگین کمان وجود دارد ... یا این همه تقلبی است؟

 

 

سکه های طلا نیز بسیار تقلبی هستند. جمع آورندگان و فروشندگان سکه باید از روش های مختلفی برای تجزیه و تحلیل سکه های خود استفاده کنند ، از جمله روش های تحلیلی و غیر تحلیلی ، و تعیین محتوای فلزات گرانبها آنها. سال ضرابخانه ، هرگونه تغییر سطح ، علائم ویژه و آسیب دیدنی اغلب اطلاعاتی را در مورد وضعیت عمومی سکه فراهم می کند ، اما این به معنای معتبر یا ارزشمند بودن آن نیست. حتی سکه های نقره نیز جعل می شوند. یکی از دفاتر پیش فروش هشدار داد که او بر روی دو سکه نقره جعلی سوزانده شده است که مبلغی معادل 4000 دلار ضرر داشته است. یک دفاتر فروش مسلط و باتجربه بود ، اما هنوز هم فریب خورده بود زیرا "همه خوب به نظر می رسیدند ، آنها دارندگان خدمات درجه بندی سکه های حرفه ای (PCGS) و همچنین هولوگرام را مهر و موم کرده بودند و وزن مناسبی داشتند." متأسفانه وقتی سکه را به تصفیه خانه ای برد که از آنالیزور فلورسانس اشعه ایکس (XRF) استفاده می کرد ، مشخص شد که سکه ها از سرب و نیکل ساخته شده اند - بدون نقره. آیا یک گلدان طلا در انتهای رنگین کمان وجود دارد ... یا این همه تقلبی است؟

 

 

دستگاه فلورسانس اشعه ایکس (XRF) یک گزینه سریع ، دقیق و از همه مهمتر مخرب برای ارزیابی ترکیب فلز طلا و سایر فلزات گرانبها ، از جمله جواهرات و سکه ها فراهم می کند و در حال حاضر توسط جواهرات ، تولید کنندگان و متخصصان سکه شناسی استفاده می شود.

 

این هیچ افسانه ای نیست. ممکن است "روح های کوچک و شیطانی" نباشند که سعی کنند شما را گول بزنند و پول نقد خود را برای گلدان طلا خود پس دهید ، اما بسیاری از افراد امیدوارند که شما ابزار لازم برای تأیید محتوای فلزات گرانبها در محصولات خود را ندارید . قبل از خرید ، باید به چیزی بیش از قدرت جادویی و شبدر چهار برگ اطمینان داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که طلای واقعی را خریداری می کنید. از این گذشته ، برخلاف فرهنگ عامیانه پیرزنی ایرلندی که صدها سال زنده مانده است ، شما نمی خواهید داستان شما در مورد فریب طلاهای تقلبی از هر نسل منتقل شود. آیا یک گلدان طلا در انتهای رنگین کمان وجود دارد ... یا این همه تقلبی است؟

 

آهن آلات آبی ...
ما را در سایت آهن آلات آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان ahanabi بازدید : 512 تاريخ : پنجشنبه 10 مهر 1399 ساعت: 19:35

 

کلمات TOP 10 با حروف فلزی زنگ زده که با نوع حروف چاپی چوبی و فلزی احاطه شده اند ، نوشته شده اند. 10 مقاله برتر ما در مورد تجزیه و تحلیل فلزات  به نظر می رسد که فلزات گرانبها ، از جمله پلاتین و طلا ، مورد توجه بسیاری از افراد باشد. من محبوبیت مقالات وبلاگ ما را طی سالهای گذشته زوجین تجزیه و تحلیل کردم و مقالاتی که بیشترین خواننده را دارند مقاله هایی هستند که در مورد فلزات گرانبها صحبت می کنند - چه در جواهرات و یا در پیاده فروشی ، حیاط فلزات قراضه تعبیه شده در مبدل های کاتالیزوری قطعات اساسی پیشرفته ترین لوازم الکترونیکی امروزی. فولاد و مس نیز از موضوعات محبوب بودند - به ویژه در استفاده از آنها در ساخت و صنعت و صنعت نفت و گاز.

 

اگر طی دو سال گذشته یکی از خوانندگان ثابت ما نبودید ، در اینجا برخی از محبوب ترین مقالات را آورده ایم:

 

بازیابی فلزات گروه Platinum از مبدل های کاتالیزوری مصرف شده.

جز component کاتالیزور مبدل کاتالیزوری معمولاً پلاتین (Pt) همراه با پالادیوم (Pd) و رودیم (Rh) است. هر سه این فلزات گروه پلاتین یا PGM بسیار نادر هستند اما علاوه بر مبدل های کاتالیزوری کاربردهای گسترده ای دارند. تعیین مقدار بازیابی PGM ها در مبدل کاتالیزوری با دانستن ترکیب و نسبت فلزات استفاده شده آغاز می شود. در اینجا بیشتر بخوانید10 مقاله برتر ما در مورد تجزیه و تحلیل فلزات

 

خریدار (و فروشنده) مراقب باشید. جعبه های مغازه و جواهرات فروشی

تقلبی ها بهتر می شوند. جواهرفروشان و دلالان پیاده که نتوانند حداقل با چند روش طلای وارد شده به مغازه هایشان را تأیید کنند ، طعمه جعل کنندگان فزاینده پیچیده ای می شوند که می دانند چگونه از پس این آزمایشات برآیند. در اخبار جدید کلاهبرداری هایی از طلا و جواهر ساخته شده با فلزات غیر مغناطیسی که از طلا تقلید می کنند ، تقلبیاتی که با طلا اندود شده اند و به نظر می رسد تمام طلاها هستند یا تقلبی از روکش طلا یا مس با مهر 14K یا 18K ، توصیف می شود. برای اطلاع از چگونگی اطمینان کامل از ترکیب طلا و سایر فلزات گرانبها اینجا را بخوانید ..

خلاصه مس: کل داستان

در اینجا لیستی در این لیست وجود دارد. سال گذشته ما یک سری 8 بخشی از مجموعه مقالات مس را منتشر کردیم که به شماره 29 جدول تناوبی نگاه می کرد. مباحث مورد بحث تاریخ فلز ، روشهای استخراج ، فرآیند ذوب ، خصوصیات فیزیکی ، بازیافت و روشهای تجزیه و تحلیل بود. ما همچنین یک اینفوگرافیک سرگرم کننده ارائه دادیم. خلاصه را اسکن کرده و مواردی را که بیشتر به شما علاقه دارند اینجا بخوانید. 10 مقاله برتر ما در مورد تجزیه و تحلیل فلزات

 

ویدئو: چرا فولاد مغناطیسی نبود؟ و چرا 30 هزار دلار ارزش داشت؟

آدام از روزی که آنها از آهنربا قراضه خود استفاده کرده اند می گوید و یک قطعه فولاد 10000 پوندی بر نمی دارد. آنها ابزار دستی XRF را برای تجزیه و تحلیل فلز غیر مغناطیسی به ارمغان آوردند و در عرض چند ثانیه کشف کردند که آنچه که آنها فکر می کردند فولاد است ، جامدات کاملاً خالص مولیبدن (Mo) است. به فیلم دسترسی پیدا کنید.

اتصال فلزات گروه پلاتین: برنامه های الکترونیکی

فلزات چند منظوره گروه پلاتین (PGM) - پلاتین ، پالادیوم ، رودیم ، ایریدیم ، روتنیم و اوسمیوم - را می توان در بسیاری از دستگاه ها و اجزای الکترونیکی ، از جمله شیشه صفحه کامپیوتر ، درایوهای ذخیره داده ، دیسک های سخت ، سرامیک چند لایه (تراشه) یافت. خازن ها (MLCC ها) ، مدارها ، اتصالات و قاب های سرب. آنها همچنین برای پوشاندن الکترودها ، اجزای ریز موجود در تمام محصولات الکترونیکی که به کنترل جریان برق کمک می کنند ، استفاده می شوند. برای اطلاع از چگونگی شروع بازیابی فلز با فرایند جدا کردن فلزات گرانبها از اجزای الکترونیک ، اینجا را بخوانید. 10 مقاله برتر ما در مورد تجزیه و تحلیل فلزات

 

منبع اصلی شکست در صنعت فرآوری هیدروکربن چیست؟

یکپارچگی مکانیکی سیستم های لوله کشی منبع اصلی خرابی ها در صنعت فرآوری هیدروکربن است. اما چگونه یکپارچگی لوله به خطر می افتد؟ عامل اصلی خوردگی سولفیدیک است. بخوانید که چرا بهترین روشهای امروزی شامل 100٪ تست مواد مثبت برای همه مواد حیاتی ، از جمله سیستمهای لوله کشی است.

فولاد سرد ساز ساختمان را متزلزل می کند

فولاد یکی از پرمصرف ترین و بازیافت ترین مواد است. هزاران درجه فولاد با همان کاربردهای بسیار زیاد وجود دارد. همچنین فناوری های مختلفی برای ساخت فولاد وجود دارد که یکی از آنها مزیت عمده ای در صنعت ساخت و ساز دارد: فولاد سرد (CFS). مطالعه کنید که چگونه تولید کنندگان فولاد می توانند به نوارهای فولادی با کیفیت بالا دست یابند ، انحرافات را تشخیص داده و اصلاح کنند و اطمینان حاصل کنند که محصولشان مشخصات مواد ساختمانی را برآورده می کند

کشتی های قدیمی زندگی جدیدی را به عنوان قراضه پیدا می کنند 10 مقاله برتر ما در مورد تجزیه و تحلیل فلزات

 

ST تخمین زده می شود 130 کشتی غیرفعال شده در کشتی های نیروی دریایی ایالات متحده حدود 25 تا 30 سال عمر داشته باشند و وقتی نگهداری و نگهداری آنها از نظر اقتصادی غیرقابل انجام شود ، از مدار خارج می شوند. اگر کسی کشتی را به عنوان موزه یا هدف مشابه نمی خواهد ، کشتی برای قراضه فروخته می شود. بازیافت کشتی در درجه اول باعث تولید فلزات آهنی مانند فولاد ، اما همچنین فلزات غیر آهنی مانند آلومینیوم ، مس و برنج و همچنین انواع مختلفی از قطعات قابل استفاده می شود. بیشتر فلزاتی که بازیابی می شود به مکزیک ارسال می شود ، فقط چند مایل دورتر از براونزویل ، جایی که در قالب های اتومبیل ، موتورها و قطعات ساخته می شود10 مقاله برتر ما در مورد تجزیه و تحلیل فلزات

 

آهن آلات آبی ...
ما را در سایت آهن آلات آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان ahanabi بازدید : 480 تاريخ : دوشنبه 7 مهر 1399 ساعت: 22:03

 

[یادداشت اداری: از آنجا که این فصل معمولاً شلوغ ترین فصل جواهرات و دفاتر فروش است ، در این ماه چندین مقاله ارائه خواهیم کرد که برای کسانی که در فلزات گرانبها کار می کنند مفید خواهد بود. مقاله امروز به برخورد طلاهای تقلبی با پیاده فروشی ها و جواهرفروشی ها می پردازد.] خریدار (و فروشنده) مراقب باشید. جعبه های مغازه و جواهرات فروشی

 

 

معیشت مشاغل خریدار و بازیافت طلا ، مانند جواهرفروشی ها و پیاده فروشی ها ، تا حدی به توانایی شناسایی طلای تقلبی و تعیین وزن دقیق قیراط (K) جواهرات طلا بستگی دارد. با نوسانات و قیمت بالای طلا ، عدم تشخیص فقط یک تغییر کوچک در ترکیب می تواند یک اشتباه گران باشد. حتی تمایز بین روکش طلا و طلای جامد به ظاهر ساده می تواند با مهارت بیشتر جعل کنندگان ، یک چالش باشد.

 

روکش طلا به این معنی است که جواهرات با یک لایه طلا روی سطح و روی نوع دیگری از فلز در زیر ساخته می شوند. رایج ترین علائم شناسایی بر روی صفحه طلا HGE (الکترو ورق طلا) و RGP (صفحه طلای نورد شده) است ، اما همه جواهرات روکش طلا دارای چنین مهر نیستند. صفحه طلا با کیفیت بالا می تواند به اندازه کافی ضخامت داشته باشد تا از آزمون خراش اسید نیتریک عبور کند ، که فقط لایه سطحی را آزمایش می کند. برش عمیقتر قطعه ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد محتوای آن بدست آورد اما به آن آسیب برساند. خریدار (و فروشنده) مراقب باشید. جعبه های مغازه و جواهرات فروشی

 

 

سایر روشهای راستی آزمایی شامل توزین جواهرات مورد نظر در مقابل یک قطعه طلای شناخته شده ، یا غوطه ور شدن قطعه در آب و اندازه گیری تغییر مکان است. جواهرات طلا را می توان با یک لوپ بررسی کرد تا رنگ های مختلف را در قسمت های فرسوده بررسی کنید. بسیاری از جواهرسازان با یک آهنربا قوی آزمایش می کنند ، زیرا طلای واقعی مغناطیسی نیست.

 

جواهرفروشان و دلالان پیاده که نتوانند حداقل با چند روش طلای وارد شده به مغازه هایشان را تأیید کنند ، طعمه جعل کنندگان فزاینده پیچیده ای می شوند که می دانند چگونه از پس این آزمایشات برآیند. در اخبار جدید کلاهبرداری هایی از طلا و جواهر ساخته شده با فلزات غیر مغناطیسی که از طلا تقلید می کنند ، تقلبیاتی که با طلا اندود شده اند و به نظر می رسد تمام طلاها هستند یا تقلبی از روکش طلا یا مس با مهر 14K یا 18K ، توصیف می شود. خریدار (و فروشنده) مراقب باشید. جعبه های مغازه و جواهرات فروشی

 

 

یکی از صاحبان مغازه پیاده می گوید: "جعل ها بهتر می شوند." "آنها در حال ضرب و شتم آزمایش آهنربا ، آزمایش وزن هستند. امروزه ، طلا باید به چندین روش آزمایش شود ، از جمله آزمایش خراش یا برش در فلز ، حتی اگر به معنی خراب شدن قطعه باشد. متأسفانه ، بیشتر مشتریان من قصد دارند طلا و جواهر خود را پس بگیرند و نمی خواهند که آسیب ببیند. "

 

برای اطمینان کامل از ترکیب طلا و سایر فلزات گرانبها ، بسیاری از مشاغل اکنون به فناوری فلورسانس اشعه ایکس (XRF) روی آورده اند. آنالایزرهای XRF روشی سریع ، دقیق و از همه مهمتر روشی غیر مخرب برای آزمایش خلوص و ترکیب کلیه فلزات گرانبها ارائه می دهند. XRF به سرعت وزن دقیق عیار و درصد تمام عناصر موجود در یک ماده را فراهم می کند - مواد تقلبی غیراستاندارد ، زیر کاراته و حتی پیشرفته را به راحتی شناسایی می کنید که آزمایش اسید قادر به تفکیک آنها نیست. علاوه بر این ، برخی از ابزارهای XRF از فناوری برخوردار هستند که می تواند اقلام روکش طلا را شناسایی کند که بدون شناسایی ، می تواند بر سودآوری تجارت شما تأثیر منفی بگذارد. این قابلیت نه تنها از منافع شما بلکه از مشتریانی که می توانند درصد دقیق طلای خالص در جواهرات خود را ببینند محافظت می کند. خریدار (و فروشنده) مراقب باشید. جعبه های مغازه و جواهرات فروشی

 

 

تجزیه و تحلیل XRF همچنین می تواند همزمان با آزمایش های سنتی برای شناسایی اقلام دارای روکش طلا بیشتر باشد. وقتی قرائت هایی که با یک آنالیز کننده XRF در چهار یا پنج منطقه مختلف روی یک قطعه انجام می شود ، نتایج متفاوتی را نشان می دهد ، این می تواند نشانگر آن باشد که مورد به شدت آبکاری شده و آزمایش بیشتر تضمین می شود. این به معنای پر کردن یا سوراخ کردن مورد است تا مواد در زیر لایه سطح قرار بگیرند.

 

در این فیلم 2-1 / 2 دقیقه ای مقایسه تجزیه و تحلیل XRF با آزمایش اسید سنتی را ببینید. خریدار (و فروشنده) مراقب باشید. جعبه های مغازه و جواهرات فروشی

 

آهن آلات آبی ...
ما را در سایت آهن آلات آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان ahanabi بازدید : 394 تاريخ : يکشنبه 6 مهر 1399 ساعت: 22:47

آنالیز دستی XRF شما چقدر سخت است؟ اگر باید محتوای فلز و آلیاژ را در تأسیسات تولیدی خود ، حیاط بازیافت ضایعات فلزات یا پالایشگاه نفت و گاز تأیید کنید ، می دانید که فناوری اشعه ایکس فلورسانس (XRF) بهترین راه حل را برای تجزیه و تحلیل ارائه می دهد فلزات در کل چرخه زندگی فلزات. از تجزیه و تحلیل های XRF قابل حمل می توان برای شناسایی مواد اولیه مثبت (PMI) مواد اولیه ورودی ، ارزیابی کار در حال انجام در هر مکان از تأسیسات ، انجام تضمین کیفیت نهایی قطعات ساخته شده ساخته شده استفاده کرد ، و آنها خصوصاً برای تأیید ترکیب مواد در هنگام نهایی شدن فلزات بسیار ارزشمند هستند. دایره کامل به عنوان آهن قراضه بیایید. آنالیز دستی XRF شما چقدر سخت است؟

 

 

اما اگر در مورد این صنایع چیزی می دانید ، می دانید که این صنایع می توانند محیط های سختی داشته باشند. لبه های تیز در ماشین آلات تولیدی یا قطعات تولید شده ، فلز شکسته و پاره شده در سراسر بازیافت و لبه های تیز در اتصال دهنده ها ، پیچ ها و پیچ و مهره ها روی خطوط لوله وجود دارد. این آنالیزها در محیط هایی که حاوی آلودگی ، گرد و غبار و رطوبت بیش از حد هستند نیز استفاده می شود.

 

اگر روی این آنالیزورهای حساس سرمایه گذاری می کنید ، پس باید مطمئن باشید که ناهموار و قابل اعتماد هستند. بنابراین قبل از خرید ، از دوام آنها اطمینان حاصل کنید اما اپراتورهای شما آنها را با دقت اداره می کنند. قبل از خرید به دنبال این ویژگی ها باشید: آنالیز دستی XRF شما چقدر سخت است؟

 

 

محافظت از ردیاب. ردیاب ها بخشی از تجزیه و تحلیل XRF هستند که تابش فلورسانس ساطع شده از نمونه را پس از تابش از آن اندازه گیری می کنند و به شناسایی عناصر کمک می کنند ، بنابراین باید از آنها محافظت شود. آنالیز کننده باید حاوی مانعی باشد تا به شما در کاهش خطر سوراخ شدن ردیاب (بدون تأثیر بر عملکرد عنصر نور) در نتیجه موارد و لبه های تیز ، کمک کند. بدون وجود این مانع ، آشکارساز شما در برابر آسیب پنچری آسیب پذیر است و منجر به خدمات تعمیر گران قیمت و خرابی ابزار می شود که ممکن است خط اصلی شما را تحت تأثیر قرار دهد.

گواهی IP54. وارد کردن گرد و غبار یا رطوبت به دستگاه تجزیه و تحلیل می تواند مضر باشد. اغلب اوقات باعث کاهش طول عمر تجزیه و تحلیل و قابلیت اطمینان آن می شود. اگر در محیط های پر از گرد و غبار و مرطوب کار می کنید ، به دنبال آنالیز کننده XRF دارای گواهینامه IEC IP54 باشید ، به این معنی که در برابر رطوبت و گرد و غبار مهر و موم شده است ، و آن را به گزینه ای ایده آل برای محیط های سخت صنعتی تبدیل می کند. (IEC مسئول استانداردهای بین المللی و ارزیابی انطباق برای همه فن آوری های الکتریکی ، الکترونیکی و مرتبط است.) یک طرح ضد پاشش و گرد و غبار به شما کمک می کند تا عملکرد بی وقفه و استفاده بدون نگرانی در هر مکان را تضمین کنید. آنالیز دستی XRF شما چقدر سخت است؟

 

سخت اما سبک وزن. برخی از اپراتورها از تجزیه و تحلیل های XRF در طول روز در این زمینه استفاده می کنند و هرچه ابزار بالاتر باشد ، کاربر می تواند از خستگی بیشتر رنج ببرد - که می تواند منجر به انداختن ساز یا کوبیدن تصادفی آن به سایر موارد شود. به دنبال آنالیزورهایی باشید که وزن آنها کمتر از چهار پوند است (برخی از آنالیزگرهای XRF وجود دارند که وزن آنها کمتر از 3 پوند است).

از نظر ارگونومی طراحی شده است. علاوه بر وزن ساز ، طراحی نیز مهم است. اگر کنترل آن دشوار باشد ، می تواند از دست فرد بلغزد و به وسایل دیگر بیفتد یا کوبیده شود. برای سهولت استفاده به دنبال گیره های تپانچه بگردید.

رنگ آمیزی برجسته. یک ابزار سیاه یا خاکستری که در میان تجهیزات صنعتی یا تکه های ضایعات فلزی قرار دارد ، می تواند به راحتی از بین برود ، سپس پا شود یا وسایل سنگینی روی آن قرار گیرد. به دنبال رنگ آمیزی روشن مانند سبز فلورسنت باشید تا از پس زمینه برجسته شود. آنالیز دستی XRF شما چقدر سخت است؟

 

پلاستیک انعطاف پذیر به منظور سبک نگه داشتن ابزار ، معمولاً از پلاستیک برای محفظه و بسیاری از قطعات استفاده می شود. با این حال ، این ابزار می تواند در معرض مواد خطرناک و مواد شیمیایی سخت قرار گیرد ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که محفظه با پلاستیک مقاوم در برابر ضربه ساخته شده است تا در برابر بیشتر شرایط ناسازگار مقاومت کند.

دوام باتری اگر شخصی در یک جرثقیل قرار داشته باشد ، یا در بالای هوا از یک نردبان آویزان شده باشد ، بسیار ناراحت کننده است و پس از آن مجبور است اغلب برای شارژ مجدد یا قرار دادن باتری های جدید به زمین برگردد. اطمینان حاصل کنید که شارژ باتری می تواند حداقل نیم روز یا بیشتر دوام بیاورد. حتی بهتر ، باتری های تعویض گرم عملکرد بی وقفه را ممکن می کنند ، حتی اگر باتری کم شود. به دنبال آنالیزگرهایی باشید که برای تعویض باتری نیازی به خاموش شدن ندارند. با استفاده از این نوع ابزارها ، کاربران می توانند بیش از 10 ساعت تجزیه و تحلیل کنند بدون اینکه کارهای روزمره خود را متوقف کنند. آنالیز دستی XRF شما چقدر سخت است؟

 

بنابراین پاسخ به اینکه تحلیلگر شما چقدر سخت باید باشد. پاسخ به سختی کارگرانی است که آنها را اداره می کنند.

آهن آلات آبی ...
ما را در سایت آهن آلات آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان ahanabi بازدید : 338 تاريخ : شنبه 5 مهر 1399 ساعت: 22:16

بازیافت کننده های قراضه از بازار به چالش کشیدن پالادیوم سود می برند مبدلهای کاتالیستی دستگاههای کنترل آلودگی هستند که با مواد شیمیایی و ترکیبی از فلزات گروه پلاتین (PGM) پلاتین (Pt) ، رودیم (Rh) و / یا پالادیوم (Pd) پوشانده شده اند. PGM ها مسئول واکنشهای تبدیل هستند که آلاینده ها را به گازهای بی خطر تبدیل می کنند. بیشتر وسایل نقلیه امروزی که با بنزین کار می کنند ، از جمله بیش از 98٪ اتومبیل های جدیدی که سالانه در سراسر جهان فروخته می شوند ، همچنین کامیون ها ، اتوبوس ها ، قطارها ، موتورسیکلت ها و هواپیماها دارای سیستم اگزوز با مبدل های کاتالیزوری هستند. بازیافت کنندگان قراضه از بازار به چالش کشیدن پالادیوم سود می برند

 

 

با توجه به سطح بالای تقاضا و کمبود عرضه ، چندین سال است که تلاش برای بازیابی PGM از مبدلهای کاتالیزوری مصرف شده و سایر محصولات صنعتی در حال انجام است. تلاش برای بازیافت باید با تجزیه و تحلیل مقدماتی دقیق فلز بازیافتی انجام شود تا ترکیب شیمیایی دقیق آن مشخص شود و اطمینان حاصل شود که فلز از آلودگی ها یا مواد خطرناک عاری است. فلورسانس اشعه ایکس (XRF) ، یک تکنیک تحلیلی غیر مخرب است که برای تعیین تجزیه و تحلیل کمی و کیفی مواد استفاده می شود ، یک فناوری پرکاربرد برای این نوع تجزیه و تحلیل است. بازیافت کنندگان قراضه از بازار به چالش کشیدن پالادیوم سود می برند

 

 

اکنون ، تلاش برای بازیافت بیشتر شده است. طبق مقاله ای در سایت Mining.com ، پیش بینی می شود میزان پالادیوم تولید شده در سال 2019 برای هشتمین سال متوالی کمتر از تقاضا باشد و قیمت پالادیوم را از اواسط ماه آگوست 80 درصد افزایش دهد. برخی از تولیدکنندگان کسری حدود 1 میلیون انس را برای سال پیش بینی می کنند که خبر خوبی برای بازیافت کنندگان قراضه است. با کاهش عرضه و افزایش قیمت ، تلاش برای بازیافت نیز کاهش می یابد. بازیافت کنندگان می توانند حدود 90٪ از فلز را از مبدل های کاتالیزوری اتومبیل های ناخواسته برای بخشی از هزینه استخراج آن بازیابی کنند. در سال 2018 ، 3.2 میلیون اونس به بازار بازگردانده شد که 11 درصد نسبت به سال قبل و تقریبا نیمی از مقدار تولید شده در معادن افزایش یافته است. بازیافت کنندگان قراضه از بازار به چالش کشیدن پالادیوم سود می برند

 

 

در ادامه مقاله توضیح داده شده است که بازیافت کننده ها می توانند حدود سه گرم پالادیوم را از مبدل های کاتالیزوری اتومبیل های ناخواسته طی یک فرآیند سه مرحله ای بازیابی کنند که با برداشتن مبدل کاتالیزوری توسط نمایندگی آغاز می شود. سپس تصفیه خانه ها از محفظه های نیمه اتوماتیک بزرگ برای رسیدن به پالادیوم قبل از اینکه به یک پودر ریز در دستگاه فرز بزرگ تبدیل شود ، استفاده می کنند.

 

یک جایگزین برای بازیافت PGM های گران قیمت از مبدل های کاتالیزوری ، استفاده کمتر از فلزات است. طبق یک اعلامیه مطبوعاتی در وب سایت دانشگاه ایالتی واشنگتن ، محققان دانشگاه ایالتی واشنگتن و دانشگاه تافتس با نشان دادن اینکه یک اتم فلز می تواند به عنوان یک کاتالیزور در تبدیل مونوکسیدکربن به دی اکسید کربن ، واکنش شیمیایی عمل کند ، در این جبهه پیشرفت کرده اند. انجام شده توسط مبدلهای کاتالیزوری برای حذف گازهای مضر از اگزوز اتومبیل. بازیافت کنندگان قراضه از بازار به چالش کشیدن پالادیوم سود می برند

 

 

در مورد راه حل های ساخت ، بازرسی و بازیافت فلزات قابل حمل برای پلاتین و سایر فلزات و همچنین فناوری XRF اطلاعات کسب کنید.

آهن آلات آبی ...
ما را در سایت آهن آلات آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان ahanabi بازدید : 313 تاريخ : پنجشنبه 3 مهر 1399 ساعت: 19:55

تابلوهای مغناطیسی را می توان تقریباً در هر اتاق از خانه ، یا در دفتر ، برای این موضوع یافت. این موارد کاربردی به شما کمک می کند تا از صنایع دستی و خیاطی گرفته تا کارهای هنری کودکان و کاغذهای مدارس گرفته تا گیاهان خشک و ادویه جات را تنظیم و نمایش دهید نحوه ساخت یک صفحه مغناطیسی با بودجه. در اینجا چند نکته برای ساخت یک صفحه مغناطیسی DIY بدون شکستن بانک ذکر شده است.

 

با یک قاب از پیش ساخته شده شروع کنید

 

ساده ترین - و مقرون به صرفه ترین راه برای ساخت تخته مغناطیسی شروع کار با یک قاب یا قاب هنری است. شیشه ، پشت مقوا و هنر را بردارید. سپس از مستطیل مقوایی به عنوان الگوی یک قطعه ورق فلز استفاده کنید. نحوه ساخت یک صفحه مغناطیسی با بودجه

 

ورق فلز مناسب را انتخاب کنید

 

اگرچه شما می توانید اندازه های کوچک ورق فلز را در یک فروشگاه سرگرمی پیدا کنید ، اما فروشگاه های عرضه فلز انواع بیشتری از ورق های فولادی را حمل می کنند. مطمئن شوید که ورق آلومینیوم را انتخاب نکرده اید نحوه ساخت یک صفحه مغناطیسی با بودجه، زیرا مغناطیسی نیست. ورق فولاد گالوانیزه در طول سال در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاومت می کند. ضخامتی را انتخاب کنید که کار با آن آسان و سنگین نباشد - به عنوان مثال ، ورق فولاد گالوانیزه 16 گیگابایت ، که ضخامت آن حدود 1/16 اینچ است.

ورق را برش دهید تا متناسب با الگوی مقوا باشد

 

ورق فولادی بسیار کوچک را می توان به راحتی با تراشه های قلع برش داد ، یا می توانید از فروشگاه های تجهیزات سخت افزاری یا فلزی ورق برش داده شده به اندازه سفارشی را بخواهید.

قاب را آماده کنید

 

قبل از مونتاژ برد مغناطیسی ، ممکن است بخواهید ظاهر قاب را متناسب با سبک خانه خود تغییر دهید. اگر چوب برهنه است ، آن را به آرامی سنباده زده و سپس طبق دستورالعمل های موجود روی آن لکه دار کنید. نحوه ساخت یک صفحه مغناطیسی با بودجه اگر قاب از قبل لکه دار شده بود ، قبل از رنگ آمیزی مجدد یا رنگ آمیزی ، ابتدا آن را با سنباده زدن تا دانه چوب شروع کنید. اگر می خواهید قاب را رنگ آمیزی کنید ، ممکن است لازم باشد آن را سنباده زده و با چند لایه آغازگر بپوشانید ، بگذارید خشک شود و سپس رنگ نهایی را اعمال کنید.

صفحه مغناطیسی را جمع کنید

 

ورق فولاد را داخل قاب قرار دهید و به دنبال آن پشت مقوا قرار دهید. برای قفل کردن آنها در پشت قاب از همان سخت افزار ارائه شده استفاده کنید. در صورت لزوم ، سخت افزار آویز را اضافه کنید و سپس قطع کنید و لذت ببرید! نحوه ساخت یک صفحه مغناطیسی با بودجه

 

برای طیف گسترده ای از ورق های فولادی ، امروز به Supply Metal Industrial Supply مراجعه کنید.

آهن آلات آبی ...
ما را در سایت آهن آلات آبی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان ahanabi بازدید : 324 تاريخ : چهارشنبه 2 مهر 1399 ساعت: 23:00